Scratch en de 88 serie III

Plaats hier de vragen. / Post your questions here.

Moderators: Frans Bonnes, Webmaster

The Beast

Berichtdoor Scratch » ma maart 13, 2017 22:12

Van het weekend bandjes gewisseld... Wat een "beest" :?

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Scratch
Expert

Re: Scratch en de 88 serie III

Berichtdoor Hurricane » di maart 14, 2017 20:58

Ziet er goed uit zo. Ga je er challenge mee rijden?

Gr, Erik
Hurricane

Re: Scratch en de 88 serie III

Berichtdoor Scratch » wo maart 15, 2017 23:36

Hurricane schreef:Ziet er goed uit zo. Ga je er challenge mee rijden?

Gr, Erik

Ja, volgend jaar weer de LRCH Extreem Challenge. Ging prima met de 90, maar was toch wel een zware aanslag op het "materiaal". Met een Range Rover heb ik dan toch minder moeite/binding :wink: Plan was om er een Withbread buggy van te maken, maar gezien de tijd kan ik deze auto beter klaar maken en verbeteren, en gewoon gaan rijden.

Maar er is nog genoeg te doen. De motor loopt nog niet, maar deze is compleet. Stickers geven aan dat hij in 2015 nog lekker is uitgelaten op Sclayne. Verder heb ik nog een zelfde V8 3.9 liggen, mocht er meer aan de hand zijn. De handbak kan ik nog wisselen voor een automaat en van Paul heb ik een 1.6 tussenbak gekregen. Mogelijk ga ik de diffs nog wisselen voor Serie diffs van een Salisbury mocht dat uitwisselbaar zijn. Lier voor word gewisseld voor een PTO, achter een Ramsey worm lier en dan evt de Warn van de 90 ergens in het midden van de auto. Werk zat :?

Mocht het goed gaan zou ik ook wel aan een rally mee willen doen zoals Braslau of de BRR. Gewoon even lekker knallen :mrgreen:
Afbeelding
Scratch
Expert

Vorige

Keer terug naar Vragen / Questions