Voorjaars- evenement

Moderators: Frans Bonnes, Webmaster

Voorjaars- evenement

Berichtdoor janhoogstad » zo mei 17, 2015 12:58

Voort het eerst op pad met de Carawagon en ook voor het eerst een club evenement bezocht als nieuw DLRR-lid.
Heel bijzonder. Perfecte organisatie op een prachtige locatie met leuke mensen.
Voor mij, als nieuwkomer in Landroverland, een luilekkerland.
Bedankt, iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.
Jan
janhoogstad

Re: Voorjaars- evenement

Berichtdoor redacteur henk » zo mei 17, 2015 19:38

Jammer dat ik je niet heb gesproken Jan, was ook erg benieuwd geweest naar je carawagon maar heb die ook niet gezien, zat aan de kant van de ijsbaan achter de clubtent verstopt :wink:
Wel leuk dat je van het weekendje hebt genoten, wie waren ook weer blij verrast met de locatie en de omgeving en de organisatie!

Groeten neef Henk
redacteur henk
Expert

Berichtdoor gasbel » zo mei 17, 2015 22:41

Leuk de oude carawagon van Jos weer bij de club terug te zien. Je hebt hem goed opgeknapt Jan.
Jammer dat je eerder bent vertrokken, k had je nog willen vragen waar je de rubberen vloermatten gekocht hebt.

Tevens nog een pluim voor de Organisatie. Prima weekend

groetnn
Gasbel
gasbel
Expert

Berichtdoor Stinky » zo mei 17, 2015 22:59

Weer genoten van een prima weekend.
Ik sta er elke keer weer van te kijken wat een leuke plekjes er worden gevonden en wat een leuke uitstapjes. Combineer dat met een ruime dosis slap zitten, mooi weer en lekker eten en je hebt een goed weekend.

Organisatie: Bedankt!
Stinky

Berichtdoor janhoogstad » di mei 19, 2015 17:01

Zeker jammer dat ik je niet ontmoet heb neef Henk. Ongetwijfeld spreken we elkaar nog want ik ben van plan om zoveel mogelijk van deze ontmoetingen bij te wonen.
Bedankt voor je compliment Gasbel. Die matten heb ik laten maken via Pegasus. Viel niet mee, volgens Pegasus is de toelevering van die rubber elementjes problematisch. Vervolgens hebben ze voor een Series 2A, 6 pot weer een apart model. Al met al zat er 5 maanden tussen bestellen en verzending. Maar ben toch tevreden nu ze er in liggen. Het zit lekker en je houd zicht op roestvorming.
Groeten,
Jan
janhoogstad

Berichtdoor gasbel » wo mei 20, 2015 22:20

Jan, Landrover had vroeger deze soort matten als optie. (zie Optional equipment catalogue blz 27-68)
Ik heb ze gekocht in de jaren tachtig , maar later waren ze niet meer te krijgen.
k wilde ze ook graag voor mijn andere wagens.
k was dan ook verbaasd soortgelijke in jouw
Carawagon te zien

groetnn Gasbel (met zwarte baret :D )
gasbel
Expert

Berichtdoor janhoogstad » vr mei 22, 2015 19:24

Ik snap het gasbel. Zoals gezegd; het is mooi en goed spul maar overdreven duur en dito levertijd.
Ik weet nu ook met wie ik spreek(de man met de baret). Dat was een van de mooi dingen van het weekend in Nieuwerkerk. Zoveel mensen aanwezig met geweldige kennis en jarenlange ervaring met landrover.
Hoe meer ik lees en hoor over de oude series hoe duidelijker het wordt dat de lijst met opties eindeloos was. En dat gold kennelijk ook voor de Carawagon, er lijkt er niet een hetzelfde.
Groeten,
Jan
janhoogstad

Keer terug naar Mededelingen / Announcements