Sortout 2013 - brander probleem voorbij

Slap zitten, voor een ieder die wel eens de DLRR weekenden bezoekt weet wat hiermee bedoelt wordt.

Gebruik deze plek voor alle gein en ongein zodat ook de wat serieuzere bezoekers van het DLRR forum de overige categoriën met plezier kunnen blijven lezen.

Moderator: Frans Bonnes

Sortout 2013 - brander probleem voorbij

Berichtdoor JUPENJOKE » wo aug 07, 2013 20:58

Tijdens het laatste Prikkers weekeinde, had ik problemen met mijn gastoestel. De brander kon niet op zijn sudderstandje staan. Door de deskundigheid van Ron Wageman en zijn geduld om het gaskraantje te bedienen, gas iets hoger of lager zijn de mini-worstenbroodjes en de balletjes gehakt neit net niet verbrand. Het was iets met een veertje . Door de nieuwigheid trok dat veertje te strak aan. Ron zei ; je moet dat knopje paar keren in de week draaien. Zo gezegd zo gedaan, tot gisteravond nog steeds geen laag gaspitje. Balen baale. Vandaag in Epe, een kleiner Type gekocht voor 8 euro, past ook mijn espressopotje op. Thuis gekomen gelijk uitgeprobeerd. Grote vlam - kleine vlam, alles prima. Pak de andere brander, aangestoken, grote vlam - kleine vlam, wat denk je ? Nog nooit zo`n mooi klein vlammetje gezien. Of de duivel ermee speelt. Dus tent, keukentje, gasbranders, schaduwdoek, laarzen, scheppen, krikken, regenkleding, gereedschap, flessen Dasty, groene zeep, proviand en mijn zonnige humeur stappen we in de Gateway-Devil en rijden naar de Wielewaal. We treffen ons. gr. Juppe.
sinds mijn zesde jaar gek op serie I en II . was de tweede eigenaar van de engelse S II uit 1964 met kenteken 77-52-ND, in 1998 weg gedaan. Wie rijdt er nu mee ? Rijdt nu sinds 1996 in een witte GATEWAY,zonder problemen.
JUPENJOKE

Re: Sortout 2013 - brander probleem voorbij

Berichtdoor alcg » do aug 08, 2013 23:08

De Eper Prairie heeft magische krachten!
Quite Seri(ou)s
alcg
Expert

Keer terug naar Slap zitten